הסוד שמאחורי הקריסטלים: עולם של איזון תדרים וקסם

כתבות אחרונות

חפשי באתר

איך עבדים ומטהרים קריטלים

הקריסטלים נולדו בזכות השינויים והתנועות שחלו בכדור הארץ: חום, לחץ, חללים שנוצרו… מתוך הכאוס הזה נוצרו הקריסטלים המרהיבים שאנו מכירות כיום. כל קריסטל התגבש לאיטו במעין תהליך קסום הודות לנוכחות של מינרלים באותו מקום.

איך נוצרים קריסטלים?

הקריסטלים הם גבישים שנוצרו במעמקי קרום כדור הארץ. הם מורכבים מאטומים ומינרלים בעלי מבנה פנימי מדויק ביותר. למעשה, ייתכן שייקח להם אלפי שנים להגיע לשלמותם. בזכות המבנה הייחודי שלהם, הקריסטלים מסוגלים להעביר ולאזן תדרים, ולכן הם בשימוש נרחב גם במדע וגם בטכנולוגיה.

 

איך הקריסטלים משפיעים עלינו?

כאשר אנחנו מחזיקות קריסטל, הוא סופג מהתדר האישי שלנו ומשיב תדר מאוזן בחזרה. כל קריסטל משפיע באופן שונה בהתאם לתכונותיו הייחודיות: צבע, שקיפות, צורה, טקסטורה והרכב כימי. עם זאת, חשוב לזכור שהקריסטלים עצמם לא "מביאים" לנו אהבה, שפע או ביטחון – הם פשוט עוזרים לנו לאזן את האנרגיה שלנו כך שנוכל למשוך את מה שאנחנו רוצות לחיים שלנו.

איך בוחרים את הקריסטל המתאים?

הדרך המדויקת ביותר לבחור קריסטל היא להקשיב לאינטואיציה. כל אחת מאיתנו שונה, וכך גם הצרכים שלנו. לדוגמה, כאב ראש יכול לנבוע מסיבות שונות אצל כל אדם, ולכן הקריסטל שיתאים לך עשוי להיות שונה מזה שיתאים למישהי אחרת.

כשאני עוזרת לאנשים לבחור קריסטל, אני מתחילה תמיד בהסבר על חשיבות החיבור האישי. לעיתים, אנשים מחפשים קריסטלים למטרה מסוימת, ואז אני מכוונת לפי הידע והניסיון שלי, ולעיתים גם לפי האינטואיציה שעולה לי ברגע הנכון.

המלצות קריסטלים להתמודדות עם פחדים ואובדן

תמונה של טורמלין טבעית שחורה לשמירה והגנה 

בתקופה האחרונה, יותר ויותר אנשים מבקשים קריסטלים להתמודדות עם פחדים, חרדות ואובדן. הקריסטלים שאני ממליצה עליהם למטרות אלו הם בעיקר קריסטלים מבוססי ליתיום כמו לפידולייט, קונזייט, ופאטלייט-לפידולייט, שמרגיעים את המחשבות ומביאים שקט פנימי.

עוד קריסטל שאני ממליצה עליו הוא הרודונייט, שמעניק חוסן רגשי ומאפשר לנו לפעול לפי תחושת הלב בלי להתמקד במה שאחרים חושבים. בנוסף, האפצ'טייר (סוג של אובסידיאן במבנה כדורי) מסייע בתהליך הסליחה העצמית והחיצונית, ומקל על התמודדות עם אובדן ואבל.

וכמובן הטורמלין השחור, קריסטל עוצמתי להגנה כללית, הוא עוד המלצה חמה שלי. קיבלתי פידבקים מרגשים מלוחמים שלקחו איתם את הקריסטל הזה על השפעתו החיובית עליהם.

כיצד למקסם את השפעת הקריסטלים

הקריסטלים משפיעים עלינו דרך האיזון שהם יוצרים, ולכן חשוב להחזיק אותם קרוב אלינו. קריסטלים במרחב הביתי יכולים להשפיע על האווירה הכללית, אך להשפעה אישית יותר, כדאי להחזיק את הקריסטל בכיס, מתחת לכרית, או כתכשיט.

מתי לטהר קריסטלים? 

כמו שהקריסטל סופג אנרגיה שאינה מתאימה לנו ומאזן אותה, הוא גם סופג אנרגיה חיובית שיכולה להועיל לנו. לכן, אין צורך למהר לטהר את הקריסטל כל הזמן – תזרמי עם מה שמרגיש לך נכון. הכי חשוב לזכור שאין חוקים, וכל אחת מאיתנו יכולה להרגיש מתי הזמן הנכון לנקות את הקריסטלים שלה.

לסיכום: הקריסטלים ככלי לאיזון וריפוי

הקריסטלים הם לא רק אבנים יפות או כלים רוחניים – הם פועלים כמגנטי תדרים שמחזירים לנו את האיזון הפנימי. החיבור האישי שלך אל הקריסטל הוא מה שמוביל להשפעה המיטבית שלו. חשוב לזכור שאין דרך אחת "נכונה" להשתמש בקריסטלים – הפשטות היא המפתח. פשוט להקשיב לאינטואיציה שלך, לבחור את הקריסטל שמתאים לך ברגע הנכון, ולאפשר לאנרגיה שלו לעזור לך.

 

ואת הקסם העמוק והאמיתי של הקריסטלים? לזה את מוזמנת לגלות במפגש הקריסטלי-תקשורי שלנו, בו נתעמק יחד במשמעות המסתורית של התדרים הללו ונלמד כיצד לעבוד איתם בצורה עמוקה ומחוברת. 

לפרטים על הסדנא מהשותפת של שני תודר ויעל ניסים, סדנת תקשור ואבחון על ידי קריסטלים שלחי לנו הודעה לווצאפ ממש כאן>>

נכתב על ידי שני תודר- מורה לעבודה עם קריסטלים והבעלים של סטונאייג', יבואני הקריסטלים הגדולים בארץ מזה 30 שנה.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

X